Historia „terenówek”

Wrzesień 27, 2011 - Kategoria: Samochody terenowe

Historia samochodów terenowych zaczyna się w roku 1980, kiedy na świecie pojawiły się takie wersje samochodów jak: Honker, który teraz powstaje w Lublinie i jest dopieszczany, przez naszych największych i najlepszych konstruktorów samochodowych. Przy produkcji tych „terenówek” bierzemy najlepsze wzorce i ideały z zachodu, co pozwala nam wytwarzać bardzo dobre samochody w tej kategorii. W samochodzie tym zmieści się dużo pasażerów. Wady tego samochodu, też się niestety znajdą a będą to kiepskiej jakości plastiki i inne elementy, które psują pozytywne odbieranie całości Honkera. Są to jednak kwestie bardziej wizualno – estetyczne niż , takie które mogłyby wpływać na przyjemność z obcowania z tym samochodem. Ciężko zakwalifikować ten samochód do SUV-ów i tego rodzaju pojazdów, jednakże nie ważne w jakiej kategorii by był, to i Polacy mają swoje terenowe arcydzieła. Kolejną bardzo ważną wadą jest dynamika, a właściwie jej brak, która wynika z małej ilości koni mechanicznych, bo w  Honkerze jest ich tylko 90. Jeśli porównać Polską produkcję do Land Rovera, to daleko w tyle pozostał by nasz reprezentant. No cóż Polacy nie są jakimiś super wynalazcami w dziedzinie motoryzacji, którzy mogą sprawić, że jednym produktem wszystko się odmieni i Życie Europejczyków stanie się lepsze i wygodniejsze. Bez porządnego rozpędu, ciężko jest rozhulać polską terenówkę, ale polacy wiele potrafią, więc damy radę przyzwyczaić się do tego samochodu, a jeśli w portfelu ciężko, to zakupując ten samochód nie stracimy, a możemy zyskać.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.